fotofreaket

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela - 30 juni 2011 21:30

Asså hinner/orkar verkligen inte blogga nu på ett tag! har as mycket med konfan nu! konfirmeras ju på lördag och så. Sen på onsdag ska jag ju till moster. Ska verkligen försöka lägga in fler bildbomber sen när jag hinner! va vill ni att jag ska skriva om? vad vill vi se bilder på? komentera! det skulle verkligen göra mig sjukt glad!:D

//Mikaela:)

Av Mikaela - 26 juni 2011 21:16

Red Amadeus idag. Kändes as bra. Visst han går ju inte perfekt i form men det är ju faktiskt bara andra gången jag rider honom. + att han inte har så bra kondis. Har hittat lite knep och så så är bara att fortsätta imån och hoppas det går lika bra, eller varför inte bättre? nä man kan inte förvänta sig för mycket^^



//Mikaela

Av Mikaela - 24 juni 2011 17:00

Förlåt men har verkligen inte lust o blogga igentligen.. Men igår kom jag hem från konfalägret. Har vart as kul. Tilda filmade en rolig grej med sin kamera ska fråga om jag kan få videon i visa er. Red Amadeus idag o 1:a halvtimmen kändes det hopplöst sen när jag red med halvlånga tyglar gick det toppen... 1:a gången jag red honom så kan ju inte klaga på att det inte gick bra alls.. :p



//Mikaela

Av Mikaela - 16 juni 2011 19:59

Känner att jag snart borde packa till på söndag... Men känner att tiden inte finns typ. Och imån har jag först konfaläsning sen ska vi till halmstad snabbt sen ska vi hämta Poolo och Amadeus till sommarbetet :D vi var o lämnade Lady och Yasmine idag, var ju lita lastningsproblem, men det gick :) just nu håller mamma o pappa på med att sätta upp fototapeten :D skitspännande o se resultatet sen ;D



//Mikaela

:D

Av Mikaela - 16 juni 2011 16:00

Igår så va jag o mamma o kollade efter soffa o soffbord till mitt rum:D ska hämta det antingen på fredag,lördag eller söndag ;D och imån ärre konfaläsning och sen på em/kvällen hämta Poolo till sommarbete :D sen på söndag åka på konfaläger till torsdag. På tisdag kväll ska vi äga ut föräldrarna på brännboll x). Just nu sitter man o kollar in jedwardtv på youtube för typ 500 gången?xD men dom verkar vara helt underbara =xD. Men sitter vid mamma p pappas laptop för min funkar inte? och deras är typ helt onormal om man jämför med min xD



//Mikaela

Av Mikaela - 14 juni 2011 20:20

Verkligen förlåt för skitkass bloggning! men det är så att det är något fel på sladden till min data så kan inte ladda den och pappa har försökt kolla på det typ. Sen har jag konfaläsningar ända tills fradag kl 9.30-12.00 Sen på söndag åker vi på konfaläger. Både roligt och tråkigt typ. Men kommer nog bli ganska roligt endå även om vi bara är 3st tjejer och 7killar. Asså det känns verkligen inte som lov redan, helt sjukt vad tiden går snabbt. Redan om ca ett halvår blirre och välja gymnasie och vet verkligen inte alls vart jag vill jobba med...  Jag kan ju passa på att säga att mitt rum målas om och ska tapetseras... film/bilder ska jag försöka fixa fram när det är klart... ;)




//Mikaela

Av Mikaela - 9 juni 2011 14:36

Guud, idag har jag varit sjukt trött! men samlade bara in nyklarna 9.30 sen hade vi rast till klockan 12.15 Sen var det klasstafetten o vi slutade typ 14.10 Ikv blir det stallet ;D


//Mikaela

Av Mikaela - 7 juni 2011 18:27

Idag har det vart friluftsdag och hade på fm beachvolley, gick la sådär ;p... fick inte 0poäng en enda gång (y). Sen gick vi till örnvallen och åt korv med bröd sen åkte vi till rydö för vi hade golf på fm, hahahhaha behöver nog inte enns säga hur det gick för mig^^ kan verkligen inte spela golf!!  men försökte iaf;). Sen kl 16.00 skulle jag klkippa och slinga mig och kom typ precis hem. Men är väldigt nöjd med det.. :) men orkar inte blogga mer just nu, får se om det kommer något inlägg ikv..



/Mikaela

Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Ovido - Quiz & Flashcards