fotofreaket

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela - 28 juli 2011 22:13

Imån kanske jag inte bloggar så mycket/inget alls, får se om jag hinner. Imån kommer jag åka till tandläkaren för ett gimmiband gått sönder till tandställningen. Sen ska vi till en annan grej som jag helst inte vill ta upp här. Sen ska vi hinna handla lite med. Ska även rida imån också. Är iallafall skittrött nu, och blir upp tidigt imån,särskillt när man är van vid att gå upp ca 12 varje dag^^.



//Mikaela

Av Mikaela - 28 juli 2011 13:23

Idag är det en sånn tråkdag, har verkligen ingenting att göra. Pappa spelar kungen på datan, sebbe är med kompisar säkert och mamma ska ut och plocka (äckel) svamp.. Hatar verkligen svamp xd. Så får se vad det blir att jag gör...



//Mikaela

Av Mikaela - 27 juli 2011 17:49

Just nu söker jag musik att lyssna på då jag är väldigt idélös och inte kommer på några bra, så blir att man lyssnar på samma flera gånger (xd) och då tröttnar man på dom, och vill gärna ha någon musik att rida till, kommentera era favoriter!:)

.

Av Mikaela - 27 juli 2011 13:37

Idag blir det att hoppa Pooloman. Ska rida lite med sadel och lite barbacka.. Ska bli skönt att hoppa lite. "träna" lite inför träninstävlingen :) vet dock inte vilka/vilken höder/höjd jag ska ta än.. Hmmm... Aja. Igår gick han faktiskt i form ett tag vilket är väldigt svårt att få honom till. Riktigt glad att det gick barbacka=D.



//Mikaela

Av Mikaela - 26 juli 2011 12:00

Guud vad jag är morgontrött idag, okej det är jag nästan alltid (hehe). Hoppas att det händer någonting idag här. Så vad ska ni hitta på idag?=)


  älskar denna bilden!fotad -10. Minnen<3



//Mikaela

Av Mikaela - 25 juli 2011 19:46

Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat.Sebbes "beställning". Blir kräftor och vitlöksbröd, mums..


//Mikaela

Av Mikaela - 25 juli 2011 18:55

Alltså har försökt flera gånger att ladda upp en ny header på bloggen, men det funkar inte? nån som vet vad jag kan göra för att det ska funka? kommentera snälla ni!:)


//Mikaela

Av Mikaela - 25 juli 2011 17:59

Hahah jag och några kompisar har kommit på ett rim om wille.

Lilla willebus bor i ett hus

med sin mus

vid havets brus

och käkar grus


vet as dålig men lite kul :p

här är några bilder på Wille.

      Wille är en busig B-ponny som gärna rejsar och är stallets snabbaste (iallafall med mej.) Han drar gärna ner huvudet om man har för långa tyglar men är endå omtyckt av rideleverna.


//Mikaela

Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Ovido - Quiz & Flashcards