fotofreaket

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela - 18 augusti 2011 16:45

Ikväll blir det att åka till stallet och rida lektion. Får säkert Frosty, en fin D-ponny av rasen haflinger. Hoppas att det går bra. Första gången jag rider honom så är lite nervös faktiskt^^. Men ikväll ska jag o Malin iallafall "busa" xD. Vet att vi kommer ha as kul. Igår var jag och Malin i stallet och hade as kul! Och vi filmade en grej så när jag fått in videon på datan så ska jag lägga upp den här ;D.. Kram!


//Mikaela

Av Mikaela - 13 augusti 2011 19:41

Hej! Nu är det Patricia från www.typisktpatricia.blogg.se som skriver. Jag är en glad tjej som fyller 14 i höst. Har inte bloggat så länge, och jag är inte den mest uppdaterade bloggen heller, ha-ha. Men jag försöker att uppdatera ganska ofta. Jag skriver det mesta om min spännande och intressanta *host host* vardag. Försöker väl att ladda upp bilder då och då, men är lite lat, hehe. Ja du, första gången jag gästbloggar hos någon, så vad mer skriver man? Kan väl nämna att jag älskar att designa i photoshop, men är inte så duktig på bloggdesign än. I vinter köps en systemkamera in så om ni orkar följa mig ändå tills dess, så kommer väl bloggen att bli lite roligare. Finns inte så mycket mer att säga om mig haha! Har ni några frågor om mig är det bara att kommentera min blogg eller, kommentera ändå (a)

Visa 392.JPG i bildspel

Av Mikaela - 13 augusti 2011 19:34

Då är man hemma från underbara Rhodos. Träffade några roliga personer där. Några norska och en 16åring och hans lillebror på 9år som vi spelade fotboll med och pratade lite. Dom verkade jättesnälla, och dom var svenska så man slapp prata engelska :) sen var det några svenska killar (4st) som typ kastade i varandra i poolen och hade as najs humor xD dom tillexempel satte i en plaststol i poolen och satte sig på den, dom fick alltså hålla andan :p. Om ni undrar om jag typ glodde eller något sånnt så gjorde jag inte det, dom satte sej precis framför mej :p. Men orkar inte blogga mer nu. As trött, ska vila lite.


//Mikaela

Av Mikaela - 9 augusti 2011 08:00

Hej!
Jag heter Berta och är 10, snart 11 år.
Jag har ridit i ca 4 år på ridskola och innan jag red på ridskola red jag på mina kompisas hästar.
Jag har ju ingen egen häst men jag har lånat en ponny från ridskolan som men som jag nu lämnat tillbaka.

Jag brukar tävla klubbhoppningar på lite olika höjder men den senaste tiden har det bara varit 50/60 cm pga att jag var på gränsen för lång för den ponnyn jag tävlade då.

Jag har en egen blogg som jag har tillsammans med en kompis, den bloggen heter http://horzeteam.blogg.se/ och där uppdaterar vi om hästar och lite smått om våran vardag.

Det var väll allt jag hade att säga, men om ni vill höra mer är det bara att klicka in sig på min och Julia's blogg!

//Berta

Av Mikaela - 8 augusti 2011 07:00

Ett stort grattis till mej själv på min födelsedag xD



//Mikaela

Av Mikaela - 6 augusti 2011 08:45

hej allt folk! :D


nu är antagligen Mikaela på planet eller redan på Rhodos.

INTE ALLS avundsjuk...

assssså vill dit, vill ha sol!

asså jävla Sverige som är så tråkigt o kallt, hahah :)


jag tänkte berätta lite om mig själv ^^

jag heter Johanna och är 15 år.

på min fritid umgås jag med mina vänner, spelar teater och tränar på friskis o svettis. mina största fobier är spindlar och mörker.

jag har tre lillebröder, mamma, pappa.


jag och Mikaela träffades när vi var små bebisar!

min pappa o hennes pappa är kusiner, tror jag? :p

så vi är väl typ kusinbarn eller sysslingar (;

vi brukar inte träffas så ofta, som vi skulle viljat.

vi bor ju en bit från varandra.

men senaste gången jag träffade henne var väl för typ två veckor sen?

då hyrde hon en stuga med sin familj på skrea strand, o dit åkte jag o så sov jag där en natt, så himla myysigt& otroligt kul hade vi!

saknar henne redan!

här kommer länken till min blogg, följ o kommentera! :)

www.jjoohanna.devote.se


 

   


här är två bilder på mig (;

aja, medans Mikaela är på Rhodos, kanske jag gästbloggar någon mer gång, får väl se ;)

har ni läsare något speciellt ni vill att jag ska gästblogga om?

svara gärna!

puss o hej!

Av Mikaela - 6 augusti 2011 03:15

Just nu (03.15) är vi uppe och säkert äter frukost. 04.00 åker vi.. Ska typ till malmös flygplats.. och vet att jag kommer vara hur trött som helst^^


//Mikaela

Av Mikaela - 5 augusti 2011 15:27

I går fick jag ett paket eftersom vi är på Rhodos den 8/8 när jag fyller år. I paketet log en rosa ziperall :D och ett par flipflop xD taack för att jag har fått ett nytt rum och ziperall o flipflops en så länge =D<333 Blir ingen bloggning denna veckan... Är på Rhodos och har inte hunnit fixa tidsinställda så får bli så...



//Mikaela

Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Skapa flashcards