fotofreaket

Alla inlägg under december 2011

Av Mikaela - 31 december 2011 23:41

Ja ett gott nytt år på er.. Hoppas att 2012 blir ett bättre år:) Har varit många med och motgångar under året.. Men snart blir det ut o smälla raketer:) kram på er!


//Mikaela

Av Mikaela - 31 december 2011 18:52

Detta är ett STORT vill ha!:D

älskar dom fortfarande, men har inga egna.. än? xD


//Mikaela

Av Mikaela - 31 december 2011 11:46

Okej det har kommit tre nya hästar på ridskolan, Inferno, Shamoon/Chamoon, och lilla Indra :)


här är en bild på Indra som jag hjälper till att rida igång denna helgen, hon är en söt C-ponny och en hade sett att hon var ett russ:)



Pink Floyd och jag på KM hoppning detta året där vi vann:) så pokal och schabrak får jag på årsmötet o 1-2 andra pokaler :) duktiga Floyden<33 


längtar;D nån mer som ska dit?:)  

 


jag och 2kompisar innan Julbalen:)

    


och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!:)


//Mikaela

Av Mikaela - 9 december 2011 17:22

i veckan har inte hänt så mycket.. I onsdags red jag lektion på min foderponny.. fast det var inte alls kul i börgan men med tiden blev han jättefin:) det var dressyr och har inte ridit på några veckor och det kändes:p


allt är fixat till julbalen.. kommer ev upp bild innan så ni får se om jag hinner:)


i helgen ska man träna på mitt o malins grej till julshowen och stafetthoppningen och på söndag är det julshow på ridskolan :D aja vi höres:p



//Mikaela

Av Mikaela - 9 december 2011 17:21

har skrivit 100inlägg på bloggen änsålänge.. men blir måånga fler förhoppningsvis;)



//Mikaela

xD

Av Mikaela - 3 december 2011 17:29

asså hur söta o duktiga är inte dom?:p xD

tog bara en låt med dom;)



//Mikaela

Av Mikaela - 1 december 2011 11:56

Som sagt.. Diggar jag One Direction, sen ett braa tag! xD så jag tänkte varför inte visa er lite roliga klipp med dom?

http://www.youtube.com/watch?v=vH2UDvpEu_U


Louis och Niall.. HHAHA xD Louis med sin humor (y) Niall med sitt fina skratt :D (y)




//Mikaela


Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Ovido - Quiz & Flashcards