fotofreaket

Alla inlägg under juni 2012

Av Mikaela - 29 juni 2012 11:18

Blev att följa med broshan till morfar. Så nu sitter vi i bilen påväg till stan, sedan blir det att åka till morfar.Blev inte att datorn följde med så blir lite småinlägg istället, ska försöka uppdatera så gott det går. //Mikaela

Av Mikaela - 28 juni 2012 13:23

Igår var jag och mamma hos Lina och hjälpte henne att lasta och fixa till Asta då hon skulle till Gustaf. Asta är en väldigt fin häst, dock är det något fel. Vi vet inte riktigt vad, men det sitter iallafall mest i höger bakben har vi sett. Men även båda frambenen reagerade vid böjprovet, men det visades lika tydligt från början till slut. Det gick inte över efter några steg som det brukar göra, det satt kvar istället och förändrades inte.



Någon som vet vad det kan vara?




//Mikaela






Av Mikaela - 27 juni 2012 11:07






Älskade hund!

Hemsjö Alfons, världens vackraste hund i mina ögon, vet inte vad jag skulle göra utan dig   





//Mikaela




Av Mikaela - 27 juni 2012 11:01

Fixas för barndisco för de små med sagofigurer^^


vädret^^


OS arenan


hahah^^


Någon fotbollsarena i Barcelona. Sebbe och pappa ville tvunget bli fotade där^^


Utsikt över poolerna ifrån vårat rum. Hotell Oasis Park:)



Av Mikaela - 25 juni 2012 12:29

Har precis vaknat efter en lång och seg natt. Eller ja, var hemma vid 23-24.00 och var helt trött så blev att fixa lite sen sova.


Just nu så fixar jag en lista på saker jag önskar mig när jag fyller år. När listan är klar kommer den upp här.




//Mikaela

Av Mikaela - 24 juni 2012 20:44

DÅ sitter man på den andra bussen och är påväg till Halmstad, sen blir det taxi eller något den sista biten..

Av Mikaela - 24 juni 2012 18:37

Bussen har nu passerat Danmark och vi är nu i Sverige. Dröjer fleera timmar förrens vi är hemma. Benen värker, huvudet bultar, illamåendet tar över, tja behöver man säga mer? //Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards