fotofreaket

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mikaela - 31 augusti 2012 15:02

Då var skoldatorn på laddning nu då!

Av Mikaela - 30 augusti 2012 14:59

Fick precis sluta så påväg hem

Av Mikaela - 30 augusti 2012 14:14

En lektion kvar, sen kan man gå hem. Känns lite som en evighet då nästan alla redan har slutat och vi nu kommer ha olika lektioner.

Av Mikaela - 30 augusti 2012 08:39

Såklart så började det att regna när jag gick mot Marijas buss där hon hoppar av, så nu är jag tidig eftersom jag gick fortare så blir det att vänta lite mindre än 5min.

Av Mikaela - 29 augusti 2012 08:00

Igår kändes det kanon, man ser och märker verkligen alla framsteg. Bella sa det med att vi har gått otroligt mycket frammåt. Och från att behöva sitta frammåtlutad med handen nera vid sina knän till att dem nästan ligger på manken och att man kan räta upp sig mer. 


Han har varit felriden och smal i över 1 ½ år därav speciell träning.


Älskar verkligen honom över hela mitt hjärta, finns ingen så otroligt kärleksfull som "min" Irish Harmony .  


Gammal bild på Hasse.

 

Bild ifrån våran första tävling, alltså andra gången jag hoppade honom och 8:e gången jag satt på hans rygg:)


Av Mikaela - 28 augusti 2012 20:48

Några bilder på mig ifrån skolavslutningen iår och lite bilder på mig från när jag var med några kompisar.


               

Av Mikaela - 28 augusti 2012 10:07

Då har man rast till 11.20, vad ska man göra?

Av Mikaela - 28 augusti 2012 08:27

Snart blir det att börja gå mot skolan!

Ovido - Quiz & Flashcards