fotofreaket

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

gäsbloggning

Av Mikaela - 13 augusti 2011 19:41

Hej! Nu är det Patricia från www.typisktpatricia.blogg.se som skriver. Jag är en glad tjej som fyller 14 i höst. Har inte bloggat så länge, och jag är inte den mest uppdaterade bloggen heller, ha-ha. Men jag försöker att uppdatera ganska ofta. Jag skriver det mesta om min spännande och intressanta *host host* vardag. Försöker väl att ladda upp bilder då och då, men är lite lat, hehe. Ja du, första gången jag gästbloggar hos någon, så vad mer skriver man? Kan väl nämna att jag älskar att designa i photoshop, men är inte så duktig på bloggdesign än. I vinter köps en systemkamera in så om ni orkar följa mig ändå tills dess, så kommer väl bloggen att bli lite roligare. Finns inte så mycket mer att säga om mig haha! Har ni några frågor om mig är det bara att kommentera min blogg eller, kommentera ändå (a)

Visa 392.JPG i bildspel

 
 
Sandra

Sandra

15 augusti 2011 18:08

följas på bloglovin ? :d

http://sandravikstrom.blogg.se

 
dite

dite

15 augusti 2011 23:34

allt bra?
följa varandra via bloglovin? :)

http://afroditeedreflo.blogg.se

Mikaela

16 augusti 2011 13:01

jorrå allt är väl rätt okej :)

 
Ingen bild

Frida Blomqvist

17 augusti 2011 22:27

Va med och tävla på min blogg om ett pannband värde 300kr! + en länkning såklart. Gå in på min blogg för att få veta mer! :)
Fråga även något på frågestunden :)
http://friidablomqvist.blogg.se
http://friidablomqvist.blogg.se
http://friidablomqvist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 21 april 2013 16:08

Sen ett tag tillbaka har jag skapat en ny blogg: www.mikkana.blogg.se Med: *fler bilder * fler ord *tankar *och mycket annat! Kolla gärna in och ge respons/kritik. ...

Av Mikaela - 7 mars 2013 07:37

Praktik idag igen, känns faktiskt bra, dock lite småsaker just nu men får hoppas att det löser sig sen. Bara en random bild. ...

Av Mikaela - 6 mars 2013 21:32

Inte haft ork p.g.a magkatarr, mycket i livet och en hel del svåra saker. Inte orkat rida på någon vecka men nu är vi tillbaka på spåren. Det är inte alltid lätt att leva med allt det jobbiga och allt som hänt, men JAG KÄMPAR. Och det är jag stol...

Av Mikaela - 6 mars 2013 21:28

Att kalla mig ful gör inte dig fin.

Av Mikaela - 28 januari 2013 16:42

Ingen ork för något, allt känns kämpigt på något sätt, men ja, får sätta mig ner o bara slappna av, inte stressa helt enkelt.   Red inget förra veckan p.g.a vädret. Dock reds det i förrgår (lördags) och igår (söndag).   Ridpass Lördag: Blev e...

Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Ovido - Quiz & Flashcards