fotofreaket

Alla inlägg under maj 2012

Av Mikaela - 27 maj 2012 12:27

Jahapp..

I fredags åkte man på klassresa, eller resa och resa, blev till Unnaryd och spela paintball,bland det roligaste jag har varit med om! Tycker fler borde prova, det gör endå inte såå ont som alla säger, dock fick jag en bula i huvudet, men inget att gnälla för. Sen åkte vi linfärja till bolmsön o "campade"  på en klaskompis trädgård vid deras stuga. Och vi badade även i sjön vilket resulterade lite feber för min del.


Nu blir det att vila och sätta på någon film.. Tips på någon bra? haha gärna tjejfilm, kul o se på dem när man är sjuk enligt mig x)

en klasskompis under paintballen:)


Priset det vinnande laget fick:p


Några grabbs i klassen klockan 3 på natten.. 10 timmar hade de vart i badtunnan (till och från)



posshaj


//Mikaela

Av Mikaela - 18 maj 2012 19:26

Just nu tittar man på filmen "A cinderella story" verkar väl vara rätt okej, men har inte sett så mycket av den än x)



//Mikaela 

Av Mikaela - 18 maj 2012 13:07

Jahopp, då är det fredag idag. Redan trött efter gekås, blev ju endel springande, Men men.


Just nu sitter man och tar det lungt och vilar lite, Rix FM är på nu på datorn. Kollar lite i boken "övningar och banor för hästhoppning"

En väldigt bra bok som är värd att ha för alla hoppryttare. Det finns många banor och övnigar som är bra för alla, nybörjare och proffs, finns "allt" i den, nejmnen den är väldigt bra!

Så ser boken ut för er intresserade!


Funderar på vad man kan hitta på, har ju ingen häst att rida, annars hade man ju kunnat göra det. Men aja jag klarar nog mig en dag:)



//Mikaela

Av Mikaela - 17 maj 2012 17:05


http://teamjumpers.se/?p=266

grymma tjejer med en grym tävling! önskar ett stort lycka till till alla som vill vara med i denna tävlingen!:)

http://teamjumpers.se/?p=266


//Mikaela


Av Mikaela - 17 maj 2012 16:55

Då har man vart på Eksätra nu och fixat o målat bommar och sånnt till ponny Div 3 på lördag (i drängsered) kom o kolla vetja, riktigt fina bommar och hinder är fixade.. Hästskiten ur båda gräsbanorna och all storsten på grusbanan. Så imån blir det att åka till gekås och köpa till kiosken till tävlingen, även priser.


Snart ska man åka till stallet för teori, många tycker nog jag är konstig men jag gillar teori för man lär sig alltid något. Och när Tesse (ridläraren) frågade om vi hade några förslag på vad man kan göra så var mitt förslag att gå igenom "första hjälpen till häst" ungefär, om något plötsligt allvarligt händer och sånnt, svårt att förklara, och det var nog de flesta med på, eller ja många ville med det iallafall så får se om det blir det:) visst man kan ju redan endel men det kan vara något man inte vet eller behöver uppfriska minnet på.


Vad tycker ni?:)



//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards