fotofreaket

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Mikaela - 5 april 2012 11:56

Igår hoppade jag "lilla" Fidde (Fidel Castro eller något sånnt heter han) och har aldrig suttit på honom innan och hoppade 70cm:p det var riktigt kul!! och om ni var och kollade på Div III i söndags på häst så var han med där och tävlade:) för Eksätra.. :) Och Lina hoppade Asta igår med, hon hoppade 120cm, :) såg riktigt fint ut, Asta och Fidde ee hennes hästar, så har hon en häst som blir 3år iår som heter Ninja, hon ee jättesöt!^^ Imån ska jag rida för Lina, skulle nog rida Asta och mamma rida Fidde:) fidde är över 170 i manken vet ej exakt hur hög han är men han är över 170 iaf:p Mackie som mamma rider var inte riktigt bra för tillfället så hon skulle rida Fidde imån för Lina istället så frågade hon om jag ville rida Asta då med:) Ny pålle har kommit till Hylte Ryttarförening, Leonardo heter han och är 4år och är en liten fuxkille, över ponnymåttet men inte alls mycket över:)

Peter och Totte in action xD (lånad bild)






 

9Bäst, ja för att vi är bäst! (lånad bild)






 

R.I.P Prinzess 1996-2012





  


R.I.P finaste Sessan (Prinzess)





  

klassen xD






  

Saknar dig finaste Santos<3





  

Jag och busfröet Pink Floyd klubbmästare i hoppning på ponny och Ridskolemästare i hoppning:)<3  


 

Jag och bjässen Fidde:) faiinaste hästen<3




//Mikaela


Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Ovido - Quiz & Flashcards