fotofreaket

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Mikaela - 2 juni 2011 22:35

Sitter hos mormor med moster<3. Red Wille på lektion, gick jättebra. Hoppade upptill sista höjningen som var 75cm det högsta han typ hoppat med ryttare../Mikaela

Av Mikaela - 2 juni 2011 14:05

Just nu känns det som om att jag bara vill åka ner o se Santos,känna hans mule men allt är försent. Försent att säga ett ett till hejdå. Men har ju 2st till söta ponnysar som finns i hjärtat. Yasmine och Wille,2söta, och väldigt busiga b-ponnyer. Ja jag vet jag är ca169cm (sjukt störande) och för gammal att tävla b-ponnyer, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag kan inte hjälpa att dom är så underbara<3. Det är inte mitt fel att jag gillar dom, tyvärr :p. Men ska bli skönt att rida Yasmine idag och sen rida lektion, ska ev ha Wille då.. Hoppas det iaf ;). Får se om jag orkar/hinner blogga mer idag ;)


/Mikaela

Av Mikaela - 2 juni 2011 13:01

Då letar man fototapet t rummet nu då.. Ska ju göra om i mitt rum och ska ha en fondvägg.. Har hittat 2st som jag vill ha, men den ena finns i danmark (blää xp) men det finns typ ingen plats för en fondvägg?! just nu känns allt helt rörigt typ...


/Mikaela

Av Mikaela - 2 juni 2011 10:50

Skulle igentligen försöka blogga mer igår, men jag åkte med mamma till stallet, så orkade typ inte efter det.. Idag blir det att rida 2ggr för ska försöka rida Yasmine innan lektionen. Sen blir det att rida lektion och tror jag ska ha Wille.. Men tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder på bloggen eftersom detta är en foto- och hästblogg :)


             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Ovido - Quiz & Flashcards