fotofreaket

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Mikaela - 6 juni 2011 15:12

Idag har det varit 30års jubleum på ridskolan och först så var det ponnyridning, sen uppvisning sen höjdhoppning "människa" mot "ryttare o ponny (en as fin B-ponny), och såklart var jag "människan" och starthöjden var 40cm som båda klarade galant, samma i 50,60,70,80,90 och i 95 klarade jag mig med att komma över utan att riva men Sara och sin ponny Madicken kom tyvärr inte över.. Så där kammade jag hem det. Sen var det dressyruppvisning och jag sprang upp svettig o varm och bytade om. Såklart behövde man ha långarmad tröja med+väst, sen var det dax för rejs. Först en och en, sen mötte de med längst tid, sen de med mellansnabb tid, sen de med snabbast tid som var jag och Wille och Sara och Madicken på 14sek (banan var 1raksträcka i hela paddocken, snäv sväng sen tillbaka) och där vann jag, sen möttes Angelica och Therese J igen och då ville inte Cabell med Angelica igenom konerna så Therese J fick jag möta, första gången ville inte Wille igenom vid den snäva svängen så fortsatte det med att vi fick starta om och då vann vi :D så vann hela rejset<3 så två i ett kan man ju säga^^



/Mikaela

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag som har boggen är en glad 96:a som har bloggen som foto- och häst- och vardags blogg ;) och om det är något ni undrar så är det bara att fråga på:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardag

Foto

Häst & hund


Ovido - Quiz & Flashcards