fotofreaket

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

:)

Av Mikaela - 2 juni 2012 12:33

Igår så blev det uteritt med mamma och Lina, riktigt mysigt. Birk var helgalen så han fick stanna i boxen så vi tog Ninja, Macki och Asta, Lina på Ninja, mamma på Macki och jag på Asta.





Macki är 21 år



Asta är 6år (?)




Ninja är 3år


Birk är 9år.



Vi hann inte så långt med Birk igår då han sköt upp ryggen och reste sig så det blev farligt så Lina fick hoppa av för säkerheten. Det var riktigt läskigt när han höll på för han respekterar inte ryttaren och ibland när han reser sig upp så är det precis som att han är ute efter en. Han är farlig för sig själv och andra.


Så Lina fick ta Ninja istället. Men det gick super och det var jättehärligt att få komma ut i skogen lite.


Jag fick även vara med i sommardressyren på Hylte Ryttarförening om det inte krockar med någon annan tävling, skitkul även om jag mer är en hoppryttare.


Idag så kommer min moster Josefine och hennes kille, ska bli jättekul att få träffa henne igen då det var längesen och hennes kille har jag aldrig träffat innan, så det blir spännande.


//Mikaela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 21 april 2013 16:08

Sen ett tag tillbaka har jag skapat en ny blogg: www.mikkana.blogg.se Med: *fler bilder * fler ord *tankar *och mycket annat! Kolla gärna in och ge respons/kritik. ...

Av Mikaela - 7 mars 2013 07:37

Praktik idag igen, känns faktiskt bra, dock lite småsaker just nu men får hoppas att det löser sig sen. Bara en random bild. ...

Av Mikaela - 6 mars 2013 21:32

Inte haft ork p.g.a magkatarr, mycket i livet och en hel del svåra saker. Inte orkat rida på någon vecka men nu är vi tillbaka på spåren. Det är inte alltid lätt att leva med allt det jobbiga och allt som hänt, men JAG KÄMPAR. Och det är jag stol...

Av Mikaela - 6 mars 2013 21:28

Att kalla mig ful gör inte dig fin.

Av Mikaela - 28 januari 2013 16:42

Ingen ork för något, allt känns kämpigt på något sätt, men ja, får sätta mig ner o bara slappna av, inte stressa helt enkelt.   Red inget förra veckan p.g.a vädret. Dock reds det i förrgår (lördags) och igår (söndag).   Ridpass Lördag: Blev e...

Ovido - Quiz & Flashcards