fotofreaket

Alla inlägg under juni 2012

Av Mikaela - 12 juni 2012 19:58

   





//Mikaela

 
Av Mikaela - 12 juni 2012 13:11

Just nu sitter man och har fiskat i några timmar, en kompis fick en abborre, det var också allt. Just nu är vi trötta och kalla, men det har varit helt okej. Så snart blir det att gå mot bussen, fast det är en stund kvar endå.

Av Mikaela - 12 juni 2012 08:57

Nu har man precis sett på en dansuppvisning, riktigt duktiga var ungdommarna! Nu väntar vi på bussarna till friluftsdagen, känner mig inte riktigt taggad, men men ;)

Av Mikaela - 11 juni 2012 22:41

Imån blir det friluftsdag, blir att fiska med tjejerna. Jag kan verkligen inte fiska så får se hur det går;)Idag har man vart på gekås, blev en del köpt, exempel en väska. Min förra skaver ju riktigt i axeln så det gör ont, får ryggvärk tillslut. Men men lite får man tåla.Jag och lina ska även rida imorgon, härligt :)Men nu får jag väl ta och packa lite till imån.//Mikaela

Av Mikaela - 9 juni 2012 22:13

Just nu sitter jag hos morfar och knyter eller gör vänskapsarmband :) riktigt roligt faktiskt!

Av Mikaela - 9 juni 2012 22:13

Just nu sitter jag hos morfar och knyter eller gör vänskapsarmband :) riktigt roligt faktiskt!

Av Mikaela - 7 juni 2012 17:43

Ja, frågan är om man ska vara glad eller inte. Ridning idag 19.30-20.30, tror det är hoppning. Känner mig inte riktigt taggad för att rida men men.


Har letat lite efter låtar och fixat och grejjat. De ska bara in i mobilen sedan med.


Har lagt in bilder ifrån en dressyrtävling där jag fotade ett ekipage, fotade även lite i bilen. Vill ni ha en bildbomb på det? Länge sedan nu.


Här kommer några sköna låtar som man småsjunger på i skolan med kompisarna


http://www.youtube.com/watch?v=ybYqfqHZQ0w



http://www.youtube.com/watch?v=65MdvRg05B4





http://www.youtube.com/watch?v=7PneOwzMz4M











//Mikaela

Av Mikaela - 7 juni 2012 15:33

Red lektion igår även om det kändes motigt och små jobbigt under dagen. Hade iallafall Pink Floyd, en liten ponny som går nästan av sig själv, han är en bra nybörjarponny som kan det mesta själv i grunderna. Alltså en ganska halvtråkig lektion där det inte riktigt hände något. Han var småstel i nacken och ville bara vara innåt och utåtställd, aldrig rakställd vilket var jobbigt.


Kändes lixom att lektionen inte riktigt gav något så sa upp min plats på ridskolan. Lite motigt är det ju men känns endå skönt pånågot sätt då jag känner att jag inte lär mig något på ridskolan längre. Så blir att rida hos Lina istället vilket jag är glad för.

Ovido - Quiz & Flashcards