fotofreaket

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Mikaela - 7 augusti 2012 20:18

Idag var väl typ 5:e gången jag sitter på hans rygg. Vilken förbättring det har blivit på bara dessa gångerna! Det ger mig energi och lust att fortsätta kämpa. Sjukt stolt och nöjd o allt man kan vara efter dagens pass!


Älskar dig Irish Harmony ( Hasse Basse)


Av Mikaela - 7 augusti 2012 10:33

Just nu sitter jag och pusslar, då tänker man inte så sånnt som är jobbigt, man får lixom annat på tankarna. Skönt att slippa allt negativt tänkande ibland.

Av Mikaela - 7 augusti 2012 09:10

Gomorron!  


Nu laddar vi dagen med lite frukost här hemma.

Men imorgon är ingen vanlig Onsdag. Vadå undrar ni kanske, jo. Det är såhär. Imorgon fyller Jag Mikaela 16år!


Så det blir mest att städa och så idag nu på förmiddagen, om jag orkar. Någon mer som är sånn?


Men aja. Nu blir det att läsa lite om min systemkamera så man lär sig mer om den. Jag använder min nya egna Nikon D3100. Har dock inget extra/bättre objektiv än det man får med den. Så sen i framtiden så blir det spara, spara, spara.


Ovido - Quiz & Flashcards