fotofreaket

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Mikaela - 8 augusti 2012 13:11

Bort med det gamla






Och in med det nya!



Bilder fotade med min systemkamera Nikon D3100 med det objektivet man får till kameran. Oredigerade bilder.



Av Mikaela - 8 augusti 2012 08:01

Har ni tips på bra gratisprogram där man kan redigera bilder på enkelt och bra sätt och där man kan göra exempel bloggheaders och sånnt?

Kommentera gärna era tips!

Av Mikaela - 8 augusti 2012 07:34


Vill ge mig själv ett stort grattis på min 16årsdag!


bilden lånad ifrån http://djurmagazinetfalun.se/, klicka på bilden för att komma direkt till inlägget!


Vill ni se bilder på det jag fått?


Skulle bli överlycklig om jag kunde få ett grattis av er fantastiska läsare, och en ärlig kommentar om bloggen!



Ovido - Quiz & Flashcards