fotofreaket

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Mikaela - 22 september 2011 16:54

Snart drar man ner till stallet.. Om jag tänker på det ska jag försöka mobilblogga nått inlägg där.. får se. :)


//Mikaela

Av Mikaela - 22 september 2011 14:51

Precis klar med svenskan :D ska bara renskrivas och sen skriva stödord till när vi ska prata om inför klassen.. Gaah, kommer inte ihåg vad det heter xd men aah, ni förstår. Vi skulle skriva om varsin författare och ingen fick ha samma. Jag valde Stephenie Meyer, och jag tror de flesta vet vem hon är, om inte så är hon den personen som skrivit twilight böckerna. :)




//Mikaela

Av Mikaela - 22 september 2011 12:53

Kommentera den nya headern här. Vad ska vara på nästa header? Tips på hur den ska se ut?


//Mikaela

Av Mikaela - 22 september 2011 11:06

Har precis vart hos tandläkaren för en sånn koll. Inga hål :D har aldrig haft hål en enda gång :D. Sitter och tittar på tv och funderar på om jag ska ut och jogga lite och få upp kondisen.. men får se.. Stallet ikväll... Nästan alla hästarna var tydligen halta så mamma föreslog till Therese (ridläraren) om vi inte kunde ha gymkhana.. Jag både hoppas att vi ska ha det men endå inte.. Det ee ju skitkul med spänningen och så, men endå ee det roligare med vanlig hopplektion som man sett fram emot att ha på flojjan..


//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards