fotofreaket

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Mikaela - 30 september 2011 21:10

Vart i stallet. Åkte dit så vi var där vid fem. Det började med att pappa ringde och sa att dom fått punka på bilen (min lillebror skulle till min moster) och jag vet inte hur dom fixade det men aah, det blev fixat iallafall. Sen var det en dryg hovslagare där. Han var klar vid 8 med "alla" hästarna och var la där vid 4 eller något sånnt. Så har precis kommit hem och äit. Just nu tittar man på idol. Sen ska man lägga sig, ska upp klockan 6 imån. Och jag är då väldigt morgontrött..


heheh Erik, Camilla och Tilda på slöjden idag :D




//Mikaela

Av Mikaela - 30 september 2011 14:23

En as skön fredag:D franskan sattvi vid datorerna och sen stack vi o käkade pizza (vi tjejer) och sen på  svenskan övade jag lite till redovisningen sen ritade jag typ av pink floyd :p Ikväll klockan fem ska jag och mamma till stallet, eller kanske lite innan eftersom hon ska rida lektion och jag och Angelica ska knoppa och sånnt :D häärligt..




//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards