fotofreaket

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Mikaela - 26 september 2011 22:50

Har övat och övat på franskan och religion och LA:1 men inget av det sätter sig. Ryggen gör fruktansvärt ont. Vill ju till skolan imån men vill ju inte behöva känna mig gråtfärdig bara jag rör mig.. :(. Aja kramar


//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 20:47

Vad vill jag göra i framtiden?

Vad vill jag ha för jobb?

hur ska jag välja gymnasium så det känns bra?

hur ska jag veta vad jag vill?


Det finns massa obesvarade frågor som jag inte enns vågar mig på att försöka besvara.. Hmm får ta en riktig funderare snart.



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 20:31

Just nu har jag mycket funderingar om gymnasium.. Har inte en aning om vad jag vill bli. Gärna något med djur eller hästar förutom vetrinär då jag mår illa av blod :p. Det är ju snart dax att välja.. Hmmm, har någon nått tips? :)



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 20:00

Nu är det dax för idol sen svenska hollywood fruar :p hehe :p får se om jag hinner blogga mer ikväll. Ska ju träna till franskan och Religionprov som vi har imån, blää. Ryggen gör skitont så när mamma kommer hem får hon smörja in med sånn voltaren gel, som med förvåning hjälpte O.o trodde jag aldrig :p. Blir lite massagekudde och läsk nu till idol. Kramar



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 18:41

allt är från hööks :)


  träns: 749kr

schabrak: 229kr

ridbyxor: 599kr

t-shirt: 579kr

ridstövlar: 1.299kr

benskydd: 189kr  


sammanlagt:3.644kr



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 17:03

Vad vill ni läsa om här på bloggen?

Kommentera så bloggen kan bli bättre!:)



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 16:21

Tävla på lördag då.. LB:1 och LA:1 KM dressyr.. Hmm.. undra hur det ska gå.. Har ju inte ridit honom i helgen eftersom han har varit halt. Men är nu frisk :D.

Har ju lite planer och sånnt hur min lilla pärla ska se ut.

Mikaela Abrahamsson / Pink Floyd

hehe en bild från KM hoppning som ligger ute på HYRFs hemsida, som pappa fotat. Där placerades vi 1:a på ponny i LD:n och vann KM på ponny ;D duktig pålle.. Hoppas vi får samma flyt i dressyren..


//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards