fotofreaket

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mikaela - 14 augusti 2012 07:56

Morsning korsning!

Har precis sparat alla bilder som Carolin har skickat till mig ifrån tävlingen, så nu blir det väl att fixa mig och sen äta frukost, antar jag.

Av Mikaela - 13 augusti 2012 09:07

Wowtch, usch jag hatar blodprov, är alltid livrädd därav emblan (krämen på armen). Gick faktiskt bra, men min rädsla för sprutor med mera vägrar att släppa, men gick bra idag! skönt:)



Av Mikaela - 13 augusti 2012 08:13

Dax för blodprov

Av Mikaela - 12 augusti 2012 13:26

Haha, ojdå!


Hasse har vart "här" 2veckor idag, har ridit honom 8-9ggr, Hoppat honom en gång före idag.


Jo det var såhär, idag var det KM (KlubbMästerskap) På hemmaplan (Eksätra RyttarSälskap), hoppade 60cm CR och sen 60cm på KM klassen.


Första rundan (CR) vägrade 2ggr, red inte på honom riktigt och ramade inte in honom tillräckligt.


Andra rundan (KM) gick det super, 0fel!


Sen hade jag ju inga förväntningar över resultatet, men blev placerad i klassen (1:a plats) och i KM ponny, samma där placerad som nummer 1!






Av Mikaela - 10 augusti 2012 12:46

Snart så bär det av till Gekås!

Av Mikaela - 10 augusti 2012 11:00

Nu ville datorn sammarbeta och det gick att lägga upp bilderna så här kommer några!


Bilderna är bara lite redigerade, som ex ljus, beskärning, skärpa, från färg till svartvitt och fyllt i skuggorna mer för lite mer mystiska bilder.


"The hell can be spinning, even with clothes."


"Look inside" Fönstret till mitt rum.


 

"A spider job"


  

"fence."


  

"You're invited to come in."


 

"Stuck."


 

"searching"


 

"Live for your life"


 

"looking for something"

 

"Roll around"


 

"Relax"


  

   "Find what you're looking for"

Av Mikaela - 10 augusti 2012 10:02

 

Förlåt att det kommer samma bild på Hasse som jag redan lagt upp här, men det funkar inte lägga upp nya bilder.


Igår hoppade jag hasse för första gången, blev en bana. Lina (som jag red för) sa att det låg på 70cm.


Så på söndag blir det att vara med i KM på hemmaplan alltså mer som träning för oss.

Ska försöka få med pappa så han kan ta och fota mina klasser, ska hoppa 60cm, ska även försöka att få mamma att filma med min kamera.

Av Mikaela - 9 augusti 2012 10:34

Riktigt skönt med lite sol, dock är det ju väldigt klibbig värme. Sitter just nu och håller på att lägga upp bilder på min dator, var ute och fotade "lite" nyss, dock är fläkten på, såklart!


Så blir att fixa till några bilder, kanske redigera något litet, får se om dem kommer upp på bloggen!

Ovido - Quiz & Flashcards