fotofreaket

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela - 27 september 2011 19:27

Sånn jäkla tur att vi har en massagekudde :D. Guld värt just nu<3. Känns som att ryggen ska gå av :s..



//Mikaela

Av Mikaela - 27 september 2011 18:00

om det inte går att se klippet så är länken:http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=k9A5SNxqQQI





//Mikaela

Av Mikaela - 27 september 2011 16:48

Ibland kan man behöva se på något roligt, tur att det visas "America's funniest home videos" nu då :p.



//Mikaela

Av Mikaela - 27 september 2011 16:20

Fick stanna hemma idag igen för ryggen. Kunde somvanligt inte röra mig. Så klockan 08.00 ungefär tänkte jag att jag kunde vila.. Sen somnade jag tydligen och när jag vaknade tänkte jag att klockan säkert var runt 10, men tydligen var klockan två ;s hahaha det är inte likt mig. Fattar inte hur jag kunde somna med ryggvärken.. Hahah aja :p. Så har inte hänt något än så länge :p.



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 22:50

Har övat och övat på franskan och religion och LA:1 men inget av det sätter sig. Ryggen gör fruktansvärt ont. Vill ju till skolan imån men vill ju inte behöva känna mig gråtfärdig bara jag rör mig.. :(. Aja kramar


//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 20:47

Vad vill jag göra i framtiden?

Vad vill jag ha för jobb?

hur ska jag välja gymnasium så det känns bra?

hur ska jag veta vad jag vill?


Det finns massa obesvarade frågor som jag inte enns vågar mig på att försöka besvara.. Hmm får ta en riktig funderare snart.



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 20:31

Just nu har jag mycket funderingar om gymnasium.. Har inte en aning om vad jag vill bli. Gärna något med djur eller hästar förutom vetrinär då jag mår illa av blod :p. Det är ju snart dax att välja.. Hmmm, har någon nått tips? :)



//Mikaela

Av Mikaela - 26 september 2011 20:00

Nu är det dax för idol sen svenska hollywood fruar :p hehe :p får se om jag hinner blogga mer ikväll. Ska ju träna till franskan och Religionprov som vi har imån, blää. Ryggen gör skitont så när mamma kommer hem får hon smörja in med sånn voltaren gel, som med förvåning hjälpte O.o trodde jag aldrig :p. Blir lite massagekudde och läsk nu till idol. Kramar



//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards