fotofreaket

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela - 16 september 2011 14:43

Ska dra och leta efter min huva som jag tänkt ha på lilla Pink floyd.. hmm.. tror ni att en mörkblå huva o mörkblått passar flojjan? Se bild på honom i förra inlägget :) ska ha blåa benskydd till isåfall :)


//Mikaela

Av Mikaela - 16 september 2011 14:31

Gud vad skönt att skolan är slut och det är helg! Ikväll är det stallet för att prova Pink Floyds nya sadel lite inför tävlingen imån. Det är ju KM (klubbmästerskap) imån så såklart ska jag och världens underbaraste Malin tävla. Riktigt nervös men vi får hoppas att det går bra ;). Red lektion igår och då körde jag och Malin wille först och ingen av oss hade kört innan men det gick verkligen hur bra som helst! och sen red vi barbacka och jag fick rida gubben, och  blev verkligen överraskad, han var faktiskt jättemysig.

  lilla Pink Floyd :)<3333



//Mikaela

Av Mikaela - 8 september 2011 16:15

Ikväll är det hopplektion med Mia, Hannah, Moa, bästa Malin o jag ;D ska nog ha Pink Floyd ;D


Sitter och lyssnar på musik och har helt tråkigt. Har lusst att ka till stallet nu, men vi ska åka med Malin typ halv 7 typ... ;p lååångt kvar xD aja här kommer en bild på mej o ´malin ;D   ahahahaahahaha xDD

<33333 




//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards