fotofreaket

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Mikaela - 3 juli 2012 20:56

Blev grillat till kvällsmat, skitgott!


Hann även ringa Tilda och prata lite med henne, hahah lite galet prat. Fick reda på att hon har kommit in på hennes 1:a handsval på gymnasie, sjukt glad för hennes skull!

Och även jag har kommit in på mitt förstahandsval, ett lärlingsprogram. Alltså mycket praktiskt. Det känns som att det är rätt för mig så man får ju bara hoppas på det bästa!:)



//Mikaela

Av Mikaela - 3 juli 2012 17:10

Är glad just nu. Men varför undrar ni kanske? eller så tänker nu typ "men vem bryr sig?".

Här är några punkter varför, eller ja, tre iallafall.

Så här kommer dagens hissar:


  • Ätit kina mat till lunch och sushi, MUMS!:D

  • Gått upp i vikt till 48.5kg, som ni kanske förstår så är jag underviktig så jag är glad för varje viktökning.

  • Fått en svart 3mm uttöjning av mamma och pappa :D me like!

Så nu ska uttöjningen bara på med! härligt. :) Det är iallafall en svart spiral.




//Mikaela

Av Mikaela - 3 juli 2012 08:14

Hade tänkt att följa med mamma, men blev att stanna hemma istället. Så jag får se vad som händer idag.

Ovido - Quiz & Flashcards