fotofreaket

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Mikaela - 8 juli 2012 22:06

Så himla härligt att kunna känna sig omtyckt, slippa allt skitsnack. Kunna känna sig duktig på något och få beröm för det man gör, det får mig att kämpa, det minsta lilla beröm får mig att kämpa på ennu mer. Känna att det finns saker man klarar av, känna sig stark. Skulle aldrig klara mig igenom vissa stunder utan en persons stöd, vartenda ord har gjort skildnad på ett bra sätt.

Äkta vänner är bättre än allt annat!


//Mikaela

Av Mikaela - 8 juli 2012 17:52

Finns det någon sötare häst?

Sötaste unghästen! och en liten bäbis i magen:) men ett år kvar innan det är dax.


Lina är helt underbar som låter mig rida henne, då känner man sig glad att man duger, att kunna känna att man kan faktiskt rida, och man slipper allt skitsnack, man kan bara njuta av det man älskar.

Idag fixade vi en hage så släppte vi Gustafs hästar där, glada blev dem iallafall hihi^^. Sen bjöd Lina på smarriga jordgubbar och grädde, mums!

Sedan red jag och mamma ut i värmen, blev en oväntad galopp mitt i allt, haha, underbara häst!

Idag var ju även andra gången jag red Ninja, riktigt roligt.


Bild lånad ifrån Lina, och somsagt har Sara S fotat denna bilden:)



//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards