fotofreaket

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Mikaela - 18 juli 2012 18:50

Nu är jag och mamma redo för bilbingo!

Alltså, för min del laddas det med en monster!:D

Av Mikaela - 18 juli 2012 14:54

Allt kan inte alltid gå som man vill, ibland får man ta nya tag och hoppas på det bästa. Man kan inte få allt man vill, man måste kämpa. Och jag hoppas att detta har blivit mitt rätta beslut.


Allt kan inte vara enkelt, något måste vara svårt för att något ska vara enkelt. Hur jobbigt något än är för er, fortsätt kämpa, ge inte upp!


Jag vet att jag inte alltid håller saker jag säger, men jag gör mitt bästa, mer kan man inte göra, eller hur?!




Av Mikaela - 18 juli 2012 14:19

Då är ny header/design fixad, tyx?

Av Mikaela - 18 juli 2012 14:01

Igår så var jag med Mia och jag red hennes ena ponny Chiquita, gick helt okej:) dock ganska långsamt enligt mig^^ tog även ett skutt på henne, blev ett "fantomenhopp" alltså överdrivet stort språng. Men en helt underbar ponny!



Ovido - Quiz & Flashcards