fotofreaket

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Mikaela - 4 juli 2012 20:42

Nu blir det att titta på "Project Runway All Stars" på www.tv3play.se .

Eftersom det var dubbelavsnitt igår så blir det att se avsnitt nio och tio.


Det jag gillar med project runway är att man får inspiration och fantasi, man ser hur andra skapar kläder (under press). Jag älskar att sy, jag tycker att det är helt fantastiskt! Så nu på lovet ska jag försöka att sy lite, behöver bara lite inspiration. Så om ni har tips på någon snygg klänning eller kjol, eller annat så kommentera gärna länk!:)




//Mikaela

?

Av Mikaela - 4 juli 2012 08:32

Vad händer idag?:)


För min del så blir det nog att ta det lugnt och ev åka till kusinernas stuga och umgås med dem, får se lite hur det blir!:)



//Mikaela

Ovido - Quiz & Flashcards