fotofreaket

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Mikaela - 9 juli 2012 20:07

Hej Allihopa :)

Jag heter Malin och är en tjej på 15 sommar. Jag har aldrig gästbloggat innan så vitt jag vet, så förvänta er inte mycket av mig för allvarligt talat så suger jag på det. Hahah, jag har då min blogg ( http://malys.blogg.se/ ) som jag försöker blogga på dagligen. Jag uppdatrerar när jag känner för det och försöker göra det så intressant som möjligt för er läsare.
 
Jag är mycket intresserad av skor och kläder.Och jag älskar att shoppa och prova kläder och skor . Men sen kommer också mitt stora intresse här i livet, hästar. Jag har en foderhäst som heter Poolo. Han är en valack och är född -95. Han har gått på ridskola sedan han var ca 5år. När han kom dit var han världens busigaste typ, men nu är han en av ridskolans snällaste hästar. Jag har haft Poolo i 3år nu. Har han varannan helg ( ej på sommaren ). I våras var det vår tur att tävla utanför klubben i laghoppning div III. Jag kommer ju alltid att ha dendär speciella relationen med Poolo men snart så inser jag att han är gammal och jag vill tävla, JAG kommer ju ändå bli för gammal och för lång för han snart så. Men jag tror att jag kommer stanna hos han så länge jag kan för han har lärt mig att jag ska lita på mig själv. Alla har dåliga dagar även vi. Ibland känner jag för dressyr men inte han och då får jag bara ta det lugnt  istället för att retas med han. 
 
Det är så min ridning funkar liksom. Istället för att tvinga han att gå i form så tar jag det lugnt, men inte alltid för jag måste kämpa lite med min ridning med. Och inte bara ta det lugnt och inte låta han jobba ( för klart att han måste jobba också? ). Det var typ min ridning.
 
Och nu får jag tacka för mig och be er kolla in min blogg och "följa" den dagligen.
 
BESÖK min BLOGG:
 
 
             
Kram,
Malin Andersson
 
Av Mikaela - 9 juli 2012 15:08

Någon som har tips på hur man kan tjäna pengar F O R T?

Av Mikaela - 9 juli 2012 13:31

Hej allihopa! Jag heter Elin Svensson och är 13 år i september. Jag har nu en ponny som jag lånar, en valack som heter Cassius men kallas Arne ;) han är 10 år och ett russ. I vanliga fall när jag går på ridskolan så har jag en sköthäst som heter Pink Floyd. Det är en valack född 99. Om ni vill veta mer om mig så gå in på min blogg: www.elinsv.devote.se Där kan ni läsa om min fritid, min hobby och såklart en hel del om hästarna! Vill bara säga till min vän Mikaela: Kram på dig och kul att du hittat en häst att rida! <3

Hejdå allesammans hoppas ni blev lite intresserade =)
 
Elin & Pink Floyd
 
 
Elin & Pink Floyd
 
 
 
Arne
 
 
 
Av Mikaela - 9 juli 2012 13:12

Hejsan alla Mikaelas läsare.

 
Jag tror aldrig att jag har gästbloggat förr ? hur gör man, haha ? Vad vill alla läsa ? - Men okej, idag kör vi mitt race.
 
Jag heter Sanna (http://jhteam.blogg.se/) och fyller 15 år om en vecka. Jag älskar att rida och att vara i stallet. Just nu har jag en vit liten islandsponny.
Världens absolut omtänksammaste och sötaste ponny. Hon har ett hjärta utav guld och är pigg som en jag vet inte vad haha. Hon älskar att springa och att ta några skutt lite då och då.
Vi har aldrig tävlat, Héla är inte redo för det. Men vi har planerat en pay & jump i Augusti. Min största dröm inom ridning är att köpa en D-ponny som jag kan tävla med, tyvärr vill inte
mina föräldrar samma sak. Jag älskar när det går fort och att hoppa är något av det roligaste jag vet.
 
Jag har även en katt och en hund.
 
Hoppas detta blev bra - haha. Live your dream.
 
JAG FINNS PÅ :
Hejsan alla Mikaelas läsare.
 
Jag tror aldrig att jag har gästbloggat förr ? hur gör man, haha ? Vad vill alla läsa ? - Men okej, idag kör vi mitt race.
 
Jag heter Sanna (http://jhteam.blogg.se/) och fyller 15 år om en vecka. Jag älskar att rida och att vara i stallet. Just nu har jag en vit liten islandsponny.
Världens absolut omtänksammaste och sötaste ponny. Hon har ett hjärta utav guld och är pigg som en jag vet inte vad haha. Hon älskar att springa och att ta några skutt lite då och då.
Vi har aldrig tävlat, Héla är inte redo för det. Men vi har planerat en pay & jump i Augusti. Min största dröm inom ridning är att köpa en D-ponny som jag kan tävla med, tyvärr vill inte
mina föräldrar samma sak. Jag älskar när det går fort och att hoppa är något av det roligaste jag vet.
 
Jag har även en katt och en hund.
 
Hoppas detta blev bra - haha. Live your dream.
 
JAG FINNS PÅ :
 
 
Hejsan alla Mikaelas läsare.
 
Jag tror aldrig att jag har gästbloggat förr ? hur gör man, haha ? Vad vill alla läsa ? - Men okej, idag kör vi mitt race.
 
Jag heter Sanna (http://jhteam.blogg.se/) och fyller 15 år om en vecka. Jag älskar att rida och att vara i stallet. Just nu har jag en vit liten islandsponny.
Världens absolut omtänksammaste och sötaste ponny. Hon har ett hjärta utav guld och är pigg som en jag vet inte vad haha. Hon älskar att springa och att ta några skutt lite då och då.
Vi har aldrig tävlat, Héla är inte redo för det. Men vi har planerat en pay & jump i Augusti. Min största dröm inom ridning är att köpa en D-ponny som jag kan tävla med, tyvärr vill inte
mina föräldrar samma sak. Jag älskar när det går fort och att hoppa är något av det roligaste jag vet.
 
Jag har även en katt och en hund.
 
Hoppas detta blev bra - haha. Live your dream.
 Hejsan alla Mikaelas läsare.
 
Jag tror aldrig att jag har gästbloggat förr ? hur gör man, haha ? Vad vill alla läsa ? - Men okej, idag kör vi mitt race.
 
Jag heter Sanna (http://jhteam.blogg.se/) och fyller 15 år om en vecka. Jag älskar att rida och att vara i stallet. Just nu har jag en vit liten islandsponny.
Världens absolut omtänksammaste och sötaste ponny. Hon har ett hjärta utav guld och är pigg som en jag vet inte vad haha. Hon älskar att springa och att ta några skutt lite då och då.
Vi har aldrig tävlat, Héla är inte redo för det. Men vi har planerat en pay & jump i Augusti. Min största dröm inom ridning är att köpa en D-ponny som jag kan tävla med, tyvärr vill inte
mina föräldrar samma sak. Jag älskar när det går fort och att hoppa är något av det roligaste jag vet.
 
Jag har även en katt och en hund.
 
Hoppas detta blev bra - haha. Live your dream.
 Hejsan alla Mikaelas läsare.
 
Jag tror aldrig att jag har gästbloggat förr ? hur gör man, haha ? Vad vill alla läsa ? - Men okej, idag kör vi mitt race.
 
Jag heter Sanna (http://jhteam.blogg.se/) och fyller 15 år om en vecka. Jag älskar att rida och att vara i stallet. Just nu har jag en vit liten islandsponny.
Världens absolut omtänksammaste och sötaste ponny. Hon har ett hjärta utav guld och är pigg som en jag vet inte vad haha. Hon älskar att springa och att ta några skutt lite då och då.
Vi har aldrig tävlat, Héla är inte redo för det. Men vi har planerat en pay & jump i Augusti. Min största dröm inom ridning är att köpa en D-ponny som jag kan tävla med, tyvärr vill inte
mina föräldrar samma sak. Jag älskar när det går fort och att hoppa är något av det roligaste jag vet.
 
Jag har även en katt och en hund.
 
Hoppas detta blev bra - haha. Live your dream.
 
     
     
JAG FINNS PÅ :
 
 
 
Ovido - Quiz & Flashcards