fotofreaket

Alla inlägg under juli 2012

Av Mikaela - 27 juli 2012 23:31

Efter endel slitande är nästan rummet färdigstädat. Även plockat lite i TV-rummet och hunnit med att sova lite.

Blev så illamående med en "kraftig" huvudvärk så blev en tupplur, vilket gjorde det bättre.


På söndag kommer nya pållen, sjukt spännande! Länktar verkligen rejält. Ska bli helt underbart!:D

Av Mikaela - 27 juli 2012 15:52

Det är ju helt underbart väder ute, men så måste man sitta inne och städa. Känns inte så värst kul, och bra går det inte heller direkt. Men med lite musik går det mesta.


Sen fick jag 300 och 4 trisslotter av morfar=25kr i vinst, alltså 325kr, inte helt fel!

Av Mikaela - 26 juli 2012 23:59

Varför ska så mycket handla om utseende? Måste man vara vacker eller se bra ut för att vara omtyckt och älskad?

Så många frågor och funderingar utan några svar.


Jag är den JAG är, och det har inget med att göra hur jag ser ut!


Eller?


   

Ingen kan ändra på mitt utseende, hur mycket ni än vill.


Säg inget om du ska vara elak, kasta inte grus på den som redan ligger ner, hjälp den upp istället.



"A smile is the best makeup that any girl can wear", gillar det "uttrycket"/citatet.


Men ett riktigt bra citat jag fått av en nära vän är det man försöker komma ihåg, och följa och det är "Get out of your mind and into your life".

Av Mikaela - 26 juli 2012 23:21

Denhär killen: http://swaxu.bloggplatsen.se/ lottar ut ett par Jeffrey Campbell skor, hur AWESMEär inte det?

Direktlänk tilltävlingen kommer här http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/07/24/8311127-lottar-ut-annu-ett-par-jeffrey-campbell-skor/#kommentarer 

Av Mikaela - 26 juli 2012 18:09

Jag är med i http://dressyrmupparna.se s bloggtävling! länk till inlägget finns härunder:

http://dressyrmupparna.se/?p=30081&preview=true

Av Mikaela - 26 juli 2012 18:07

Hinner verkligen inte göra någonting känns det som. Hinner inte städa, har vart så mycket nu hela denna veckan och kommer fortsätta så tills iallafall på söndag, men håll ut!

Av Mikaela - 25 juli 2012 16:34

Då var tårtan klar!

Av Mikaela - 24 juli 2012 20:27

Har verkligen haft tid eller ork för att blogga, har haft mycket hela tiden då min lillebror fyller år imån.

Ovido - Quiz & Flashcards